Fridge magnet freak

Mimo dřevěných sošek, velkých mušlí, pár kilo oblázků ve skleněných vázách, krabice mapiček, mini průvodců, lístků, nákresů a prospektíků a pár velkých černobílých fotek na zdi mi mé cesty do světa připomíná hlavně jedno místo v kuchyni. Přesněji to, kde se by jste očekávali lednici. Ne, že by tam nebyla, ale není vidět. Celé přední dveře má pokryté magnety. Takovými, co na ně narazíte v obchodech s turistickými upomínkovými cetkami nebo v muzeích.

Aniž bych si to uvědomila, vozila jsem je domů postupně z různých míst, až ze mne stal regulérní freak:) Jsou to ovšem jen samé vymazlené kousky, jak jinak.

Po té, co jsem přestala být single, se má kolekce stala naší kolekcí a do sbírky přibylo i pár takových kousků, které bych si já asi nikdy nevybrala. Přesto mi jsou právě ony velmi drahé – přivezla je moje drahá polovička a to znamená, že na mne myslel, i když byl pryč. A to se sakra počítá!

 

Poslední přírůstek – very hot, chudák hermelín:)

