Hrozně nerada telefonuju.  Prostě nerada s někým mluvím po telefonu. Na mých hovorech operátor moc nevydělá.

Nemám ráda, když mi zvoní telefon a já ho mám zvednout, zrovna když se mnou chce mluvit někdo, s kým já ne.

Je to jedna z těch vzácných vlastností mobilních telefonů, které mi nevyhovují. Lidé si zvykli, že ho pořád nosím s sebou, a že mi tedy mohou zavolat úplně kdykoli. Jen tak, kdy se jim zlíbí. Někteří jsou pak dokonce dotčení, když jim hovor nezvednu, protože se mi to momentálně nehodí.

Úplně speciální případ je moje máma, která to pro jistotu zkusí hned 6 krát za sebou, takže ve výsledku mi mobil zvoní v tašce, kapse nebo na stole třeba půl hodiny v kuse. Ještě, že už dnes mají mobily tu funkci – otoč displejem dolu a ztichnu.

Když hovor zvednu, vychrlí na mne okamžitě spoustu informací a otázek a vůbec je nezajímá, kde zrovna jsem a jestli mám čas se jim věnovat.

Proč by tedy člověk jako já měl mít zájem o nejnovější smartphone?

Protože má mimo té „telefonovací“ funkce ještě i miliony dalších, které prostě miluju!

Aplikace a internet. Takže můžu na Twitter, g-talk, Instagram, Foursquare, Pinterest atd. A to jsou ty výhody dnešní komunikace. Můžete se s ostatními podělit jen o to, o co chcete, ale nemusíte jim to cpát hned teď. Přečtou a prohlédnou si můj obsah, kdy budou chtít a zareagují, když budou chtít. Stejně tak jako já. A navíc si mohu vybrat, s kým chci a nechci komunikovat.

Styl dnešní komunikace prostě přeje introvertům, jako jsem já:)

