Štítky

Email na ifnolinku nejmenované společnosti:

Dobrý den.

Přihlásil jsem se do soutěže, kde každý stý registrovaný vyhrává, zadal  jsem kód XXXXXXXXX a stále se mi objevuje neplatné heslo nebo kód. Tak opravdu nevím co ještě mám dělat, když jsem vše zadal správně. Děkuji Novák

Jedná se o soutěž, kde každý 100. registrovaný získá poukaz na 12 ks piva. Bylo to jako příloha v kartonu s 8 pivy a pivní retro sklenicí.

>>>

Dobrý den pane Nováku,

převzali jsme od infolinky Vaši záležitost s neakceptovaným kódem. Rádi bychom Vás ještě požádali, zda byste nám mohl zaslat URL webové stránky, na které jste kód zadával?

Velmi si vážíme Vaší spolupráce,
Váš XYZ Team

>>>

Určitě platný kód XXXXXXXX jsem zaslal na info@ABCD.cz . Nevím, co jsem udělal špatně a ani nevím, co je URL, nejsem žádný PC odborník, pouze jsem to poslal na vámi udaný Email. S pozdravem Novák.

>>>

Dobrý den pane Nováku,
ano, chápeme vaši situaci. info@ABCD.cz nám vaši záležitost předal jakožto správci webových stránek http://www.XYZ.cz, abychom věc vyřešili.
Vzhledem k tomu, že Vám dle vašich slov systém kód neakceptoval, dovolili jsme si ho označit jako „neakceptovaný“ v našem předchozím mailu.

Rádi bychom Vás ještě jednou požádali, abyste nám zaslal webovou adresu stránky, na které jste prováděl registraci a vkládal obdržený kód z vánočního balení piva. Webová adresa je to, co se vám objeví v horním stavovém řádku vašeho prohlížeče u každé konkrétní stránky – viz přiložený obrázek. Omlouváme se za použití zkratky URL.

Děkujeme vám za spolupráci,
Váš XYZ Team

>>>

Registraci jsem prováděl na str. 2 přiloženého letáku „OnaZítra“ a i mnou napsaný kód je správný.

S pozdravem Novák

>>>

Vážený pane Nováku,

je nám to velmi líto, ale bohužel pokud nám nezašlete potřebné informace, nejsme schopni zjistit příčinu Vašeho problému.

Pokud tedy provádíte registraci na této následující adrese: http://www.XYZ.cz/xxxxxx/yyyy, doporučujeme vám přečíst si pozorně instrukce pod registračním formulářem.
Kód, který jste nám zaslal, je správný. Není tedy nejmenší důvod, proč by vám ho systém neměl akceptovat. Chyba tedy mohla nastat při zadávání vámi zvoleného hesla či jiného údaje.

V případě, že se vám registrace opět nezdaří, navrhujeme, aby jste nám poskytl telefonní kontakt, kde bychom Vás mohli zastihnout a problém s Vámi vyřešit.

S úctou,
Váš XYZ Team

>>>

Jelikož jsem bezradný, asi úplně pitomý, posílám telefon a končím.  000000000

Novák

